och du va full på liseberg..



Åh herregud vad min helg har varit mysig!
Började på liseberg med mikaela i fredags framför hästpojken och kristian anttila, UNDERBART!
Trots regnet som föll ner och fyllot som hade prickat in en lika bra plats som vi i det glesa publikhavet så kunde jag bara koncentrera mig på hur jävla bra jag mådde just i den stunden då jag sjöng och skrek av lycka i mitt falska tonfall. Ingenting kunde förstöra den stunden.
Kvällen avslutades med en kexchoklad stjärn vinst och en choklad milkshake på burger king.

Igår, lördags pyste jag iväg till Tobias i partille - MYSUNGE!
Mötte sedan upp mikaela på stationen och visade upp den mörka delen av floda.
Hehe, nejdå. Det var.. mörkt iaf.
Sofia fick bli mitt sällskap på vägen hem som visade mig karlavagnen och venus på natthimlen.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0