onsdag




HAH! träningsvärken är över för denna gången. Ist har min hals börjat bli dålig.
ÄNNU BÄTTRE.
Jag har inte tiiiid med detta!

Nö. Nog om det. Började halv nio med livskunskap efter kaffe på pressbyrån.
Lärde oss typ varandras namn i en "lek"  - åh vad kul.
Jag var as kissenödig efter kaffet och kikade på klockan mest hela lektionen.
Mattelektionen var därefter - hamnade i en tjejgrupp på 8 personer, vi som hade liiiite svårt med matte.
DET BLIR SÄKERT ASBRA.
Min mage börjar kurra.  " skratta inte om min mage kurrar då.. "
Pyttipanna.
Eller,  "pyttipanna" . Tärningar av potatis och något kött. 
Hell yeah vad mätt jag blev.       Näääj vad inte gott det var.
idrott en busshållplats ifrån, information och ett onödigt klädombytte och sen var det hemåt!


Vet ni hur svårt det är att stiga upp innan klockan har slagit 5 på morgonen efter månader av uppstigande efter klockan slagit 10?


Troligen inte, meeeen lid med mig! <3


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0