update



Jag är fortfarande sjuk.
Igår la jag mig kvart i tio.. och jag hostade sönder ;(
Efter två timmar trodde jag klockan var runt fem och jag trodde jag skulle upp.
Besviken blev jag efter att ha tittat på klockan så jag väckte mamma.
Inga helvetes jävla tabletter har vi heller inga. Det blev honungsvatten som iaf fick mig att somna.
Jag skulle egentligen till skolan idag hade jag tänkt, men jag kommer inte ihåg när jag stängde av väckarklockan?
Om den ens ringde..? Vaknade halv åtta av att sofia ringde men missade det precis och beslöt mig för att anmäla mig sjuk, igen.

KÄNNS SOM OM JAG MISSAR GÖRAMYCKET.
Panik.

Juste, behövde inte göra matteprovet igår.    om två veckor ere dags!
Meningslös dag.



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0