drink u pretty

För lite sömn inatt igen. Men det var det nästan värt, trots att jag inte riktigt vill erkänna det.. Tror jag. Eller? Jobbigt med kort klänning och genomskinliga tights på lindholmen förresten.
- VARFÖR SÄTTA EN SKOLA HÄR UTE LIKSOM?!       Haha.
Imorgon är jag ledig. Och det är guld värt. I några tisdagar framöver till och med. Tackar gud för detta. Eller schemaläggarna kanske.
Men nu ska jag inte sitta här längre. Det är jag liksom inte värd. Eftersom jag somnade framför teven och inte ens påbörjade mina läxor. Baaad girl. Spank spank.
Äh vafan godnatt. När jag väl gör det är den kvarstående frågan dock. Önska mig lycka till.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0