bara jättewierd


SAMMANFATTNING AV SOMMAREN 2011!

Del 1
Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr? : Jaaa.. "utomlands" utan päronen!
Vilka länder besökte du? : Danmark.. Haha.
Är det något du saknade under sommaren 2011 som du vill ha sommaren 2012? : ENERGI
Vilket datum från sommaren 2011 kommer du alltid att minnas? : Vilket datum är det nu liksom..? NÄÄMEN typ 4 juni <3




Största misstaget? : Mina små (läs;stora) utbrott. Elleeeeer.
Har du varit sjuk eller skadat dig? : Icke! Bara en jävla massa blåmärken, bett och bulor


Bästa köpet? : Budgetvin, hihihjfiofiff
Sommarens väder? : Lite.. tråkigt. ?!?!
Vad spenderade du mest pengar på? : Awesomeness

Gjorde någonting dig riktigt glad? : JAAA!  =)
Sommarens låt? : Vart jag mig i världen vänder.  (a)
Var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar? : Gladare, totaly




Del 2
Vad önskar du att du gjort mer? : Tog fler bilder..
Vad önskar du att du gjort mindre? : Suttit vid datorn </3
Hur tillbringade du midsommarafton? : Inväntade mina föräldrar och lagade middag. Haha </3

Sommarens favoritprogram på tv? : Öööh... l?
Böcker du läst den här sommaren? : Tillhör skvallertidningar böcker?
Största musikaliska upptäckten denna sommar? : Sötnosen Ed Sheeran!




Något du önskade och fick? : Pussar <3456677889
Något du önskade dig men inte fick? : Pussar..
Vad gjorde du första dagen på sommarlovet/semestern? : VET INTE!! :(((

 


Finns det något som skulle gjort din sommar bättre? : Kanske om jag träffade en dansande kamel i ballerinakjol som delade ut pigelinglass.. MEN NÄ. Det fick man ju änna inte.
Hur skulle du beskriva din klädstil sommaren 2011? : Hej hej klänningland..!
Sommarens hetaste? : DEN natten. Eller..
Sommarens bästa tillfälle? : Hålla handen mode!!!!



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0