Fin vän det där

Nu ligger jag och grinar till "goodbye my lover". Förut var det soundtracket till musikalen RENT.
Jag vill bara klargöra för alla att ingenting har hänt, haha. Jag är bara så jävla trött. Åh, jag vill se RENT igen. Och kunna piano.

Allt jag kan tänka på är SKOLAN. Jag kan verkligen inte slappna av.
Niklas förklarar varför jag ska kunna alla mjölsorter. JÄVLIGT BRA ARGUMENT. Jag ska ge er smakprov. 

Niklas säger
okej, om vi säger så här..
du undrar när du kommer få nytta av den kunskapen..
och så typ tjugo år efter, så går du och köper en kaffe, men innan expediten ger dig kaffet, så säger han att du måste svara rätt på en fråga för att få kaffet. Och den frågan är "vad är skillnaden på mjölsorterna?" och då jävlar vettö..
DÅ KAN DU DET.
Typ, "fuck yeah! jag kan detta! men nu kommer jag inte ha nytta av det längre.."

Niklas säger
du sitter på en dejt, och så ser killen ut att fundera på något..
o du ba "vad är det du funderar på?"
"jo, alltså..jag vet inte.."
"säg inte..du vill inte vara med mig längre.."
"NEJ! ABSOLUT INTE. det är bara det att..det låter lite pinsamt..men..öh.. jag vet inte skillnaden mellan mjölsorterna.."
och så sitter du där och ba "JAG KAN HJÄLPA DIG MED DET!"


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0