Himlen är fin ikväll.. vill du ta en promenad?



JAG ÄR SÅ JÄVLA UTTRÅKAD. Ut och dansa med mig? Svinkallt men HEY jag dör om jag ska vara kvar här! Förbannad är jag också. Jag orkar inte med Matematik. Inte heller knasiga kompisar. Eller fåniga förälskelser. Fan är jag påväg någonstans? Snart lägger jag mig pladask i någon somalies knä och låter han suga på min tutte. Men hey. Eller så bara förstår jag sanningen i allt och bara TJA LÄGET, TA EN FIKA?
Hej hopp sluta förvirra mig. Jag får panik. Fan ska jag gilla honom för? Jättejobbigt. Jobbigt.
Varför ska mina kompisar bo typ 20 mil ifrån mig?
Varför ska man vara ovän med hela världen? Varför kan vi inte bara dansa?

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0