JAG KOMMER; JAG KOMMER



Hejsan hoppsan! Ursäkta för det långa uppehållet.. ;) 
Nejmen igår hann jag inte! Hanna kom över efter att jag gjort ordning mig och satte på våffelsmet! Åh vad goda de blev. Vi delade på en hel sats! Dagen i ära bar vi båda en klänning och var allmänt sockersöta!
Det är inte så jäkla lätt att dissa alla hjärtans dag. Man är ju helt störtkär i bara tanken på att vara kär! 
Allt vi såg var folk som höll i hand. Men värst var det väl på bion. HÄHÄ. Vi försökte hålla räkningen på hur många singlar som steg in i salongen.. Vi kom dock bort oss när ingången invaderades av par..
Vi såg iaf  The king's speech  , dock var det inte riktigt min typ av film - men Hanna gillade ju den iaf!

Innan filmen gick vi runt i stan, åt varsin god baugette på Italien, träffade Henke & Tommy = haha...  Och kollade in rumpor! Mja, jag gjorde väl det då.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0