och jag visste inte varför jag gjorde så..


Varför i helvete får man en finne precis ovanför mungipan? Eller bakom örat? Varför får man finnar överhuvudtaget?
JÄVLA TONÅRSFASONER.
Matteprovet idag = 16/18 rätt. Varför kan inte alla prov vara så enkla? Sedan blev det håltimma. 3 timmar och 20 minuter. Runt runt i stan och en glass på donken. JUMMY.

Det har ringt samtal till mig med dolt nummer två dagar i rad nu och jag har jämt haft lektion. Tills idag på håltimman. Ja, hej - detta är bla bla polisen.  I det ögonblicket hon sa att hon var polis försökte jag hitta något olagligt jag gjort.. Jag fick lite smått panik.. VAD HAR JAG GJORT NU?!?! Detta var tydligen fel Elin de sökte och ursäktade sig.
Alltså. Jag var nära att skrika i väntan på vagnen på järntorget. S Å  R Ä D D.


Kommentarer
Postat av: Hanna

jäääävlar! polisen.. haha då hade jag också blivit lite skraj! ;)

2011-02-09 @ 20:49:22
URL: http://gertans.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0