sommarn snurrar fort när vi bara snöar bort.. och jag vågade aldrig hålla din hand. vi är inte sånna som i slutet får varann.


Usch vad jag är seg. Min rygg också! Jag borde få massage.. Gick för första gången till 16.50 idag.. S E G T .
Men ja. Denna veckan har ju gått så förbannat snabbt och likaså denna dagen. BEHÖVLIGT efter lov och allt.
Jag hade dessutom två prov idag som jag verkligen inte alls hade pluggat på. Jag gissade mig igenom hela idrottsprovet och provet om den grekiska mytologin kändes det mest som om jag kom på egna historier. Fast det kanske går hem, vad tror ni?
Nu hade jag tänkt se på gårdagens Big brother på webbteven, sedan blir det engelskaläxa!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0