tillbakablick tills imorgon



Hehe, duschen blev av trots den långa väntan. Fyfan vad trött jag är. Nyrakade ben och nybalsamerat hår, filade och insmörjda fötter. Gårdagens smink som jag somnade med igår är av och Johannas spellista går på repeat. Skönt att inte behöva ha ångest för att gå upp klockan 5 imorgon. Uhuh, sportlov.

Dock är det ju alla hjärtans dag. BLÄÄÄ. Haha tidigare år... Jisses. Vad har jag gjort egentligen :p

Jag kommer ihåg när jag tog cykeln ner till Christoffer ett år och lämnade en ros utanför hans dörr. När Ellinor följde med och föll handlöst ner i asfalten i en långsam kurva med cykeln.
Eller när Ellinor och jag bakade muffins till en av mina dåvarande klasskamrater, gick upp till honom och ställde en korg utanför hans dörr, för att han hade vattenkoppor.
Eller när våran trio på mig, Ellinor och Louise åkte till Ullared en alla hjärtans dag. Jag skyndade mig hem för att hinna till träningen där jag var lite intresserad i en av killarna som tränade. Han var dock arg den dagen och jag vågade inte ge mig till känna för honom..
Förra året tillbringade jag den i bäddsoffan framför Vänner med Nils. MYSIGT!

Detta året ska jag vara med Hanna. Och i år är jag inte intresserad av någon! Så tyvärr skapar jag NOG inte historia detta året ;) 


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0