TANKAR PÅ ANNAT ÄN DETTA? NJA. JAG LJÖG.



Jag får verkligen inte någonting in i hövvet just nu. Just idag. Just hela tiden.

Pandora kan ju bara bite my ass. Zeus och Poseidon - FAAAAKK ME. Snälla, trekant?
Gudar.. Hör det till kristendomen? Eller det kanske inte har någonting med religion att göra? Jag tänker på så mycket annat än att just Pandora öppnade den jävla asken så allt dåligt ba kabom, erövra världen! Och elaka Zeus..

Och hur fan kan en kvinna kliva ut ur hövvet?! HAH?! Det ska jag tänka nästa gång jag får huvudvärk. Och bli livrädd. Tack.

Kräkmedel.. Och få upp det du åt, HELT? Vet ni? Detta är sånthär man blir förvirrad av när man växer upp. MAN KAN INTE ÄTA EN HEL MÄNNISKA OCH SEDAN KRÄKA UT DEN LIKA HEL IGEN. Nä. För här finns inga magsyror eller tänder. Nej. Man kan bara öppna magen, knyckla in en människa utan några som helst problem. Jag ska nog testa det. 

Kommentarer
Postat av: WB

Såååå söt!

2011-02-23 @ 19:46:48

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0