vi glömmer våra glädjeämnen men minns vårat lidande



Hanna var precis här och nu går mina ögon i kors. Typ. Handboll på gympan idag och jag fick stå i mål. Ett litet tag. Kändes som flera timmar. JAG ÄR JU BOLLRÄDD. Skrek så fort en boll närmade mig. Och då skojar jag inte. Fyfan. ELIN, tuffa till dig..  
Note to myself: Ta med mig något att äta på onsdagar och torsdagar. 
Jag har iofs en macka med mig på onsdagar. Men den äter jag ju upp innan matten för att klara den :O
Imorgon går jag till 16.50 -   DE ÄR BARA ATT PEPPA.
Snart helg iaf! :) SOVA UT. Imorgon ska jag upp klockan 5. Wohuu. Tidig kväll.
Nu, tvätta bort sminket. NATTI!

bild från i vintras


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0