Att bli sams med en kompis



Det gillar vi starkt! Han känner mig ut och in och ni vet att jag pratar om tobias! <3

Annars då? Jag blev lite vilsen när Hanna gick och Mr.Smith begav sig till andra trackter. Dagen har gått knasfort och imorgon ska jag skolka från den enda lektionen vi har. Ta tag i livsmedelskunskapen och laga mat. Riktig jävla mat. Önska mig lycka till? Kanske en promendad om vädret håller. Jag måste börja träna. Börja tänka. Fast det behövs ju inte alltid med en promenad för att göra detta.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag skolkar också idag. Ska plugga inför tentan på måndag och träna. Skolka inte för mycket bara..!

2011-01-27 @ 08:41:29
URL: http://emelieholmberg.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0