cuz you are my heaven



Ge mig sommar sol och liseberg, gratiskonserter och glass, lata dagar i solen och brända axlar.

Hoppade in i duschen nyss och nu sitter jag här i rummet och ska snart klä på mig.. Min mage låter roligt. Valpen ;)    ÄÄÄÄH bara Nisse fattar.    Jag vaknade upp imorse av att pappa stod utanför mitt rum med en stege (jag vet, det låter helt.. bananas) och skottade bort snön från plasttaket. Ingen sovmorgon här inte. Nääääää.




Såg ni Filip och Fredriks års.. krönika (?) igår eller? HÅKAN VAR MED. Åh gud vad detta börjar gå överstyr. Jag och pappa skrattade så vi kikna. Fyfan vilken dålig humor vi har. Men shit alabama vad knasiga klipp de samlat ihop sig.
Som denna till exempel :




Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0