Dag 27 – Min(a) favoritplats(er)



1: Här i floda, en gunga. ÅÅÅH vad jag är knasig. Men fasen var skönt det är att krasha där en stund när man inte orkade upp för backarna den sommaren! Förlora flera dagar i dendär.. Så härlig!

2: Göteborg! Fin utsikt i slottskogens djur.. Sak. Ååh, görmysigt.

3: Framför en konsert på Liseberg. Det finns inget mysigare.. ;)

4: Den hade jag inget kort på.. Men i skåne finns en ek på en trädgård på pappas låtsasmammas tomt som är göööörmysig att sitta under och bara tänka. (jag vet att flera av mina syskon har denna plats som favorit!)


Kommentarer
Postat av: Storasyster

Under eken är min favoritplats också! :) I solnedgången en sensommarkväll... <3

2011-01-17 @ 20:03:41
URL: http://emelieholmberg.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0