händelserikt



Det tog två timmar för oss att ta oss från Floda till Kortedala. Brukar väl vanligtvis ta 25min med pendeln och 15 med vagnen. Tåget var försenat, sedan stannade vi på en station lite för länge än vanligt. Min koffeinkick höll i sig... Och höll i sig... 5 koppar har sina fördelar! Eller.. Fördelar..? Jag hoppas inte jag skämde ut Anna!
Självklart gick vi ju fel när vi skulle ta oss från hållplatsen till lägenheten. MVG I GEOGRAFI! Nej.. Och all denna jävla is! Man går ju som om man hade bajs i byxan! Eller i mitt fall... Leggingsen. MEN NEJ KÄRA LÄSARE. Detta hade jag inte.
Dock hade jag inte med mig en kamera så jag kunde dokumäntera detta trauma.
ÅÅh, så kul att träffa Emelie och Dennis igen! Längesedan..!
 Höhö, kul att det var ungefär samma place som Rasmus bodde i...  En kille jag och Ellinor träffade lite förra hösten tillsammans med Jonathan som jag tog kontakt med igår! Oj, harre.
Lägenheten var görfint iaf och för att göra en lång historia kort var jag hemma i sängen klockan fyra och under den tiden hade jag bestämt träff med Jonathan, blivit ännu mer ovän med Tobias och öppnat mig lite för mycket för främlingar.  GO GO GO.

Nu ska jag ta ner julstjärnorna i fönstret och plugga mer matte. Jag vill också tacka Sofie för hjälpen igår!
Välbehövlig :)


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0