nytt år


Ja, rimlig ruprik alltså. Allt gick väl inte som väntat, men när fan gör det det egentligen? Jag hade trevligt. En stund. Tack du främling som följde mig till tåget. Vi ses nog aldrig mer. Jag mår väl hyffsat. Tydligen ska jag träffa T imorgon. Får se hur det blir med den saken. När jag ringde honom vid tolvslaget var han full som ett jävla ägg. Tack Hej Leverpastej och första inlägget på 2011. Må detta bli ett underbart år utan ångestladdade deprissioner men massa kärlek och inget titta bak. Fokus på det som är framför mig. Titta inte bak. Inte allt för ofta. Sluta vara så sjuhelvetes blyg. Stå upp för mig själv. Titta inte bak. Kasta bort det som gör att jag mår dåligt. Kasta bort de dåliga i såkallade vänner. Rensa kontaktlistan. Titta inte bak. Rensa bilderna. Ta nya. Titta inte bak.



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0