framför tyra banks show

Another Black Dress From Thrift, Lace Tights From Xxi, Stockings From In My Drawer

Gick upp tidigt idag, ÅÅÅÅÅH gud vad det var jobbigt. Försökte somna lite tidigare igår dessutom. Låg väl tre timmar och tittade upp i taket. ÅNGEST.
Skolan börjar nästa tisdag.. Jag ska så bara ligga hemma och dö denna veckan...
NÄÄÄÄÄJ. Jag skoja bara.. :$ 

eller? 

Jag måste plugga.
Det lät grymt jävla jobbigt måste jag säga.

Jag var förresten hos läkaren förut. Därför jag gick upp tidigt :O  BLODPROV. Och ni som säger stick i fingret är värre än i armen... Och sagt detta till mig... DIE. Fyfan vad äckligt det var i armen. Ville inte titta! Frågade mamma senare hur mycket dom tog.
" Nån halvliter sådär... "
Fyfan vad hon skrämde mig ;(



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0