say yes



Hallå kaboom kazam hey baberiba. Imorgon blir det förmodligen en ny design..! Bra va? Herregud, jag läser Dessies blogg för mycket.  Snart ska jag krypa ner i mina nya och fräscha sängkläder och somna till P3. Något speciellt med en bäddad säng med nytvättade lakan, kudde och täcke. MUMS!
Stillde just min hunger med ost. Mums.
Jag vill ha pengar. NU! Eller ja. Imorgon kanske. Eller nja. Jag har nog ändå ingen ork att spendera något imorgon.. Fast ändå trevligt att man vet att man har pengar där..? Äsch. Ba ge mig dom.

Bon iver och Elliott Smith spelas nu i min ASLEEP lista på spotify. Vafan va det för namn på en lista fresten. Jag är så dålig..!

Min brors kompisar var här förut. ÅÅÅÅH. Varför ska de vara så snygga för?

Jag saknar honom.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0