vaffö dådå?



GRRRAAWWR
I helgen blir det plugg.. plugg och ännu mer plugg. Två prov jag strävar mot! Matte och hygien. Jag har bara ett ord till denna. Rumpenisse.
Nu klippte jag faktiskt bort mina naglar också. Så jävla långa oså bröt jag dom hela tiden! Nu är dem dessutom turkosa. Dock kan jag inte klia mig lika skönt som tidigare.
Och nej. Jag har inte följt Let's Dance som alla andra tycks ha gjort. Fast tusan vad sugen jag blev på att se en dansfilm nu..  
Jag ska nog lägga mig snart också. Rumpenisse.
Emelie har en inflyttningsfest i Kortedala imorgon. Tveksamt att mamma går med på detta. Haha! Fast fan. Plugg. Fast ba.. döda mig?


Kommentarer
Postat av: emmi

- vad roligt att du är med och tävlar! Hör av mig när vinnaren är utsedd =)

allt bra? ♥

2011-01-08 @ 00:23:50
URL: http://fashiontwisted.blogg.se/
Postat av: Sara - Only me

Hej! nu har jag utsett dagens cutiepie :)

kolla in om det var du som vann om inte? ny chans igen :D

2011-01-08 @ 13:15:36
URL: http://ssasas.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0