såndär... rubrik eller

Skrev ett utkast tidigare med bestämde att inte publicera ett sådant dumt.. och blääigt inlägg det enda jag gör idag. Tagit lite bilder men orkar inte riktigt fixa med det nu. Kanske imorgon innan jag försvinner iväg till stan. Mest bara på den fina himlen, blåmärken och Hanna egentligen, men ändå. Ist för denna texten. Jag är ganska dålig att uttrycka mig i ord. Kanske överhuvudtaget också men nu handlade det faktiskt om att skriva.. Lampan irriterar mina ögon och p3 spelar bara massa jävla hiphop ikväll. Fml.

Kommentarer
Postat av: Olivia Ljungberg

tyckte bilden var jättefin!

2011-07-21 @ 18:40:40
URL: http://olivialjungberg.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0