den där pojken har aldrig riktigt sett nån i ögonen

Lax, potatis och jordgubbstårta. Jag har tyvärr inget bevis att jag gjorde detta men ni får helt enkelt bara tro på mig när jag säger att jag skrapade ihop detdär. Inte riktigt något spektakel och kalas.. Men iaf bättre än möglig fil. .. Eller?
Jag hade klarat nästan allt jag skulle gjort denna veckan.. Förutom de förbaskade blommorna som inte riktigt vattnade sig själv, som jag nästan önskade att de gjorde.
Två veckor kvar av jobbet (!!) och jag börjar planera lite smått på min kvarliknande "semester". Fan vad vuxen jag är. Inget speciellt alltså, mest bara en jävla massa dagdrömmande.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0