Innan jag blir en degklump


Jag har bestämt mig! På riktigt nu då alltså.. JAG SKA BÖRJA TRÄNA. Kanske därför jag är så jävla knas i hövvet? Jag har sådan ångest idag. Vill bara ut och springa. Jag saknar mitt gamla jag! NÄSTA vecka ska jag fan köpa ett simkort. Jag har liksom ingen tid att gå och vela vadfan jag ska träna någonstans. Eller.. Jag ska prata med pappa om jag kan hänga med honom på gymmet. Blir dock att man drar sig undan när de starka killarna står där och HELVETE ska man veta vilka alla är för? Pinsamt..! Eller varför är Floda så litet liksom? Jag kan inte simma denna veckan iaf. HEHE YOU KNOW.. That week. Men Hanna! Dra med mig ut på en springtur i veckan. OCH ÖVERÖSTA MIG. Innan jag blir en degklump..

NU: åter till pluggandet.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0