du dricker för mycket, men det förnekar du

WOOAAAH. Hallå ELLER. Jag mår lite småilla for the momento. Men det vänder snart. ... ELLER?
Innan vi ens kom in på Liseberg möttes vi av världens största spya och jag skämtar verkligen inte. AAAH. Jag har lite fobi. Tummen upp JAO. NJa..
Smockfullt liseberg och stackars Gina som frös. Dock hörde vi knappt Veronica då vi hamnade mitt framför en fjortiskör. Hah! Jävla cider.
Random och Gina vann stjärnvist. " Jag gillar inte ens toblerone.. "
Kändes dock inte helt rätt när ett gäng 95or kom fram från sin första fylla och skrek att de smygit sig in från staketen.
Mötte upp Louise och jag troooor vi hamnade på spontanfesten. Sista tåget hem och jag var nära sömnen redan innan start.
SNAAAART var det tänkt att dra till stenkullen och spendera mina sista timmar på jorden med sandra och pontan. Gårdagens smink jag luktar fortfarande Louise. Haha!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0