nära inpå nostalgi

HEJ UTVILAD! Midnatt och jag somnade som en stock. Idag är det kallt och jag sitter för första gången på länge med mjukisbyxor. Veronica Maggio spelas i någon sorts mix på youtube och jag taggar tills fredag! Liseberg you know? LÖVELY.
Efter skolan igår mötte jag och Sandra upp Pontus och William. Frysa i den kalla vårvinden på göteborgs gator, bli vettskrämd av fiskmåsar och skratta kanske lite för mycket åt ett litet barn på cykel..? Stackars killen som trodde jag skratta åt honom..
Hem till Floda och möta upp gamla klasskompisar och fan vad mycket jag skrattat. Magmusklerna värker, kinderna krampar och åh. Snart är det sommarlov.

Kommentarer
Postat av: M*

- Trevlig helg :)!

2011-05-14 @ 18:06:57
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0