vinter ?!?!

HEMMAAA! En fråga.. Vart tusan kommer ni ifrån? Helt plötsligt KABOOM fick jag massvis med läsare. Fast jag känner er.. Ni kommer ICKE svara på denna fråga.
Men iaf. Kom nyss hem och jag är alldeless yr! Det måste vara någonting med Elins loka..
Idag var en sådan dag då man skrattar och skrattar fast man egentligen inte fick. Öppet hus på skolan och jag kunde inte sluta skratta åt allt och ingenting. Vad sjutton? Jag är dötrött så det blir att dra av sig masken och lägga sig.
Imorgon är jag ledig! Träffefelli träffa Tim bim! Och plugga matte! Och göra klart arbetet! Uuh. Har kvar lite ångest.
Men det kommer ordna sig.. Det gör det alltid.. Det kommer fixa sig till slut..

Kommentarer
Postat av: SANNA

Hej tjejen! :)

Vad händer hos dig? :)



KRAM

2011-05-04 @ 15:40:00
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0