Det var längesen, jag borde ringt, men att ringa nu känns lite fånigt och kort

Det är ganska kallt nu. Prat om snödans och sånt. VG eller IG på prov. Mensvärk och försenade p-piller. Bäst just nu är Winnerbäck. Och min pojke såklart. En våffelhöst som rubrik i förra inlägget. Två koppar kaffe.

Igår kväll befann jag mig i hannas pappas fina lägenhet med olivia och hanna (daaah). Det bjöds på våfflor, världens godaste (?!?!) vatten, te och massvis med grädde, nostalgitrippar och film. Förjäkla mysigt.

Kommentarer
Postat av: Josephine Lindström

Haha, vadå lång tunga?!

En kaffe och cigg nästa gång jag kommer upp kanske? Och nynna Håkan medans vi traskar runt i stan i våra secondhandkläder med Hanna?

2011-11-12 @ 13:30:32
URL: hhttp://alieninme.blogg.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0