rikaste bruden i stan

Ah eh, tja. TJA! Fortfarande lite fräknar eller? Ikväll myser jag med pontan och sandro med film och lite gottigottgott. Försvinner till farmor igen imorgon förmiddag och blir barnvakt samma kväll med olof till hans brors..barn?
Förresten så pratas det nu om julklappar. Min bror publicerade sin önskelista på facebook.
  • ett par inne skor
  • ett par ute skor
  • ett par fotbollsskor
  • pengar
Kände att jag kunde köpa allt till honom och lite till till och med. Jag kontrade med :
  • 1 blueberry
  • 1 hummer h2
  • ett par dr martens
  • en stor vattensäng
  • och MASSAAAA pengar.
Ja alltså.. Jag kanske tog i lite, men alltså.. ja. Eh. Vi är väl sisådär 10 pers i familjen nu + lite bekanta och jag lever på 800 spänn i månaden (blir väl lite mer nu i juletider, men ändå ;) )
Sammanfattning? Skrev att jag kunde ge honom en tjuga.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Längtar så himla mycket! Hon kanske kommer till din stad också c: Hon ska ju åka lite vart som helst har jag fått höra (: Oja,det ska jag! :)

2011-11-04 @ 18:12:50
URL: http://hurricanesofia.blogg.se/
Postat av: Sofia

Sv: Åh ajaj,ja då kanske det blir svårt. :(

2011-11-06 @ 01:52:06
URL: http://hurricanesofia.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0