paus



1. Berätta om första fyllan.
Är det sånt man ska komma ihåg menar ni?
2. Berätta om första kyssen.
Jag visste inte ens hur jag skulle besvara den. Låg dumt på flickrumsgolvet som en stel jävla pinne med läpparna stängda och livlösa. HAHA.
3. Vem är ditt snyggaste hångel?
Kan inte riktigt välja en alltså..! ;)
4. Yngsta respektive äldsta hånglet?
Yngsta, 95a. Äldsta, 87a.. Vad jag kommer ihåg.
5. Har du hånglat med fler än en person under en 24-timmarperiod?
Ja.. Fast det var ju inget jag var stolt över alltså.
6. Säg något du är nöjd med i ditt utseende.
Alltså, även fast jag tjötar som fan på att jag har så pyttesmå öron så är det nog dom. Och mina ben. Ibland.
7. Nämn en detalj i andras utseende som attraherar dig.
RUMPOR. Ögonen och munnen.. Jag älskar att pussas. Dah.
8. Favoritsexsoundtrack.
Vafan är det nu då?
9. Vilken är den pinsammaste skivan du äger?
Kan det vara en Tennishits skiva kanske? Fick den av pappa efter ett besök hos synsam kommer jag ihåg. HAHA.
10. Vilken manlig/kvinnlig kändis skulle du kunna tänka dig att ha sex med?
Manlig - Alltså jag är så jävla turned on på robert pattinson fortfarande. MJAU.
11. Har du ljugit för att få någon i säng?
Ja faktiskt xD
12. Har du strippat för någon?
Nää.
13. Har du stoppat upp behån/byxorna någon gång?
Det har jag aldrig behövt! Skryt skryt.
14. Har du snattat?
Nope. Sånt är jag livrädd för haha.
15. Har du moonat?
Nääääää. Tror jag!`!?!?!?!
16. Den du levt och upplevt mest med?
Sånt är ju från och till. Olika personer. Louise, Hanna, Tobias, Tobias, Ellinor och mamma bland många.
17. Hur många har du varit kär i?
Barndomsförälskelser, 1. Förhållande, 1.  (olika personer alltså!)
18. Käraste ägodel?
Mobiltelefonen.  HAAAAAAAAAAH
19. Vad skulle göra dig mest glad nu?
En puss. Från o.
20. Vad har du varit mest rädd för i ditt liv?
Döden.
21. Homo, hetero, bi?
Hetero!
22. Vad är kärlek?
Något fint och ganska underbart när det fungerar.
23. Vad skulle du göra annorlunda om du fick återvända bakåt i tiden och ändra en sak?
Att vara där för vänner. Säga saker till de som verkligen behöver höra det. Säga sanningen som situationen.. (?) ööööh. Att jag aldrig lärde mig gitarren i somras. Att jag inte pluggade och gick bättre betyg i nian. Ärren. Att jag inte var med romantisk. Att jag var så jävla lat. Att jag föll så jävla hårt för grupptrycket. Att jag slösade pengar på onödigheter och inte spenderade på resor, kamera eller annat..... KNAS.
24. Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet?
Yep.
25. Ordet är ditt.
JAG BORDE VERKLIGEN BÖRJA PLUGGA NU.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0