juldagen


Min Julafton har gått förjävligt snabbt måste jag påpeka! Men tack för alla fina presenter<3 Fick bland annat massor av filmer, så det blir allt filmtittande resten av lovet - myyyysigt!  Nu är jag mätt och belåten och nu blir det inte så mycket mer mat tills nyår - eheheheh.  Som troligtvis spenderas hos Nisse?..   Och som jag också ska träffa på måndaag. HAPPY!  På Tisdag blir det Göteborg med Hanna - HÄSTPOJKEN -  på Bengans! Oså kolla lite på rean. Fan jag vill ha en telefon som jag kan använda Nicklas.. TACK ÄNDÅ :D

Ikväll ska jag och Hanna se på Dagboken och vänta in Ellinor - haha.






granen



och idag kommer du hem! ..<3


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0