Kreta -09

ah kreta resan vart rätt seg faktist.
gäller att ha med sig rätt sortens sällskap tror jag allt!
trots det fick jag glimtar av snygga killar och brännan
jag äntligen lyckats fånga!
ja mesta dels iaf '

svimmattacker & en brännskada -
värmen var jag iiinte van vid.
runt 38 grader varje jäkla dag! nästan jobbigt ibland :P
nu har jag kommit hem med en förskyldning också.
trevligt trevligt.

vi kom ju hem igår och jag har fortfarande lock för ena örat
MISSLYCKAAT?  haha
mamma pappa jag och jespas drog iväg och badade och
solade varrenda dag - hyrde en bil drog på en utflykt i chania 
och stötte på greker som knappt kunde engelska.
 

 









 
mer bilder på
elinholmbeerg @ bdb


Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Jag gillar den bilden på mamma jättemycket =)

2010-05-05 @ 22:13:37

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0