möhö

AAAAaaaaAH!
De senaste dagarna har varit stressande om något, har iaf kommit igång med träningen. Som resulteras med en grymt jobbig träningsvärk i muskler jag inte ens trodde fanns!
Jag har så jävla mycket att göra innan jag slutar nian, och det gör jag typ närsomhelst!
Asnice. Men måste fixa en plats på gymnasiet också, yap!

Igår var det en intensiv dag, började med grötfrukost ( som jag gjort hela veckan! ) sedan gula slingan som första lektion, förbättrade min tid med fyra minuter sen förra året!
Det är skills ;)
Sedan var det att jobba jobba i skolan och sedan friskis och svettis.


Jag har faktist tränat varje dag denna veckan... Jag skryter inte alls! Hehe..
Idag blir det dubbelpass dessutom, dans och gympa på friskis. Imorgon får jag nog vila..
Eller fan, springer slingan igen.





Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0