året som gått


Haha, ser ut som jag skiter.. Men jaja. Förhållandet mellan mig och Nils gick i kras i Februari.
Januari och mestadels Fabruari umgicks jag mest med gonom. Bilden är från en fotorunda med Hanna i Mars!



Sedan bar det av till idol i April. Jag, Hanna och Josefine var stöd åt Amanda och Ellinor. Dock ingen som gick vidare. En upplevelse, absolut. Vi trodde vi skulle frysa ihjäl. Och Jihde var en pain in the assss.. ;)



Målade påskägg med Ellinor


Lerumsdagarna i slutet av Maj med Emelie och Jespas



Det blev avslutningsbal och jag slutade nian i Juni


Storebror Nicklas och Emelie tog studenten samma månad :)


Det blev sommarlov och Pier Pressure med Amanda


Liseberg med familjen


High chaparral och skagen med familjen


sommarkonserter


sommaaar <3

LP1A Ester Mosessons gymnasium
Började gymnasiet med goa typer ;)



Lisebergkonsert med Mikaela  - Kristian Anttila och Hästpojken


Det blev höst och fint ute - slängde minnen


Och vipps så kom snön och vintern


Julklappar och bus med Hanna!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0