dag 5 - vad är kärlek




Det jag har med min familj. Det jag hade med Nils. Med mina vänner. Det var och är kärlek. Riktigt jävla kärlek.
Att känna sig älskad trots hur man än ser ut och hur man än beter sig med folk runt omkring en.
Olika sortes kärlek då? Jag tror inte det finns någon olika sorter.
Kärlek är varmt. Självförtroendet är på topp och allt är bara helt jävla awesome.
Kärlek är vad jag gillar. Vad jag trivs med och lever med varje dag.
Kärleken till musiken och kaninerna.
Kärlek till sex. En människa mår inte bra utan kärlek. Men alla har en olika fattning om vad kärlek är för en.
Kärlek gör en lycklig. Framförallt gör den så man orkar gå upp om morgonen.



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0