dag 8 - ett ögonblick



Håkan hellström, live på liseberg 09 (?)

Haha - jag blev så dissad den dagen.

Ellinor hade en kille på msn som jag tog kontakt med. Spinkiga långa Rasmus en bit utanför Alingsås.
Jag, Hanna och Ellinor bestämde träff med honom i Lisebergs enré. Vi visste dock inte att han hade världens sötaste tjejkompisar med sig. Och att jag skulle bli så nervös att jag hälsade på honom två gånger.
Elin, Hiba och Alexander var också med på ett litet hörn. Men försvann precis när Håkan gick upp på scen.
Louise kom efter en stund och försvann sedan under kvällen med Ellinor. Inga Håkan-fantaster här inte.
Till slut drog jag med mig Hanna in i folkmassan. Trots att Rasmus totalt dissade mig och skämde ut mig mitt framför mina kompisar - mådde jag så jävla bra. Håkan stod på scenen och det var första gången jag såg honom live.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0