Dag 9 – Min tro



Jag blev döpt, men valde senare att inte konfimera mig. Jag vet inte riktigt om man ska kalla mig kristen.. Jag svär, dricker alkohol, ligger med folk innan jag gifter mig med dem, går aldrig i kyrkan och ber inte om förlåtelse till gud för mina synder. Jag tror inte om han ens finns. Fasen! Man kan inte fråga mig om dessa saker. Jag är en förvirrad tonåring. Men om dendär.. Gud fanns, varför hjälpte han mig inte när jag bad till honom för några år sedan? Jag tror nog mer på ödet.. Jag kanske skrev det i bloggen för inte så längesedan. Men... Varför ska ödet bestämma detdär med krig och sjukdomar? Förvirrad var det ja ;)


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0