miss cool


Startade inget bra idag.
Himla jobbiga ni är ibland, väx upp! Ni är ju äldre än mig, halluu.
Okej, det förstörde faktist hela dan.
Bom shicka baaaoow.

Jag har gömt av min jävla inloggning till unikum skiten, himla jobbigt!

Asso det som slog mig idag förutom att anja blåst är väldigt rund.. ( hemkunskap & bild lärare )
( x2 haha kommer ihåg när joline frågade om hon var gravid! lite pinsamt när hon svarade nej på det.. )
är att handär som följer med våran vaktmästare är VÄLDIGT läskig!
Inte nog med att han är runt 20... ~  har skägg och lite smått ölmage, han har dessutom
knasiga glasögon också! Dom ser ut som typ att komma från 1800 talet. Typ sånna
som forskare har! lite sneda ( skriver man så?.. sneda? ) också.
Han stirrar ganska konstigt. Typ gay. haha!
Här är man cool och har tönt glasögon, high five!


Kommentarer
Postat av: nisse

glasögon FTW! xD

2010-01-25 @ 18:38:21
Postat av: joline

hahah åh harre! gammla minnen :)

2010-01-26 @ 15:42:25

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0