ONSDAAAAAG

KAFFE (L)
ja lite besatt är jag väl allt.
nu ska jag fortsätta med min krönika snart.
DET SKA BLI ETT MVG, OKEJ!
ååh tänk om.. VAD LYCKLIG JAG SKULLE BLI!

vi gör såhär..
om jag får ett mvg så uppdaterar jag bloggen VARJE DAG!
nåt vettigt också..
så blir jag större än dessie och kissie och alla dom jävla noll åttorna :D

JAHAJA!
jag är död idag förövrigt. JAG GÅR SNART IN I VÄGGEN!
och då menar jag bokstavligt..  jag var nära på att göra det påvägen
in till badrummen i morse!
lite läskigt.. jag ska aldrig stanna uppe längre än till elva på vardagar.
jag såg den filmen på trean igår, jättesöt ju!
typ..  " huset vid sjön " tror jag den hette!
dendöh.

det fick jag för pappa :D
mamma låg och sov. MOHAHHA



titta vad cool jag var förut!
två år sedan..





fast.. jag är ju fortfarande cool!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0