tankar, tänker? TANK



ÅÅÅÅH.  Jag vill ha nybakat bröd. Varför gör du inget mamma?  Jag har ont i fingret också.
Jag ska starta ett café som bara säljer nybakat bröd.  Fast.. Nybakta bullar är ockå VÄÄÄLDIGT gott.
Oså måste man ju ha kaffe till sin fika. Så.. Jag antar att det bara blir ett vanligt café.

Jag drömde att jag blev tilldelat ett pris i skolan via.. posten? Och det var typ.. inom bloggen.
Jag ba, WHAT?! Sen tänkte jag - men jag lägger aldrig upp något i bloggen? 
Så jag antar att detta är ett tecken på att jag ska börja skriva mer här! Sen.. vaknade jag.


MMHHHM.  kläm kläm. 


Kommentarer
Postat av: Bobbin

Awesome :D

2010-01-05 @ 22:50:07
URL: http://rach.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0