Dom hade mycket att säga, men vad var det dom sa?


Medans P!NK - fans väntade på Alecia Beth Moore på Ullevi uppträdde Andreas Grega på Taubescenen på Liseberg!
Jag var naturligtvis på Liseberg. Liksom.. billigare och.. lite bättre;)
Självklart är P!NK en fantastisk artist och jag har lyssnat på henne betydligt längre än Andreas Grega!
Där får ni inte missförstå mig.
Jag tänkte mest på den ekonomiska krisen i min plånbok..








Andreas gav också på en energisk show med allsång och dans -  
han sprang ut i publiken och gick på våra bänkar,
ställde upp på fotografier med diverse fans medans han sjöng i sitt
krokiga trästativ som han förde med sig vart han än gick.
Förklarningen av mattan och lampan på scen var att vi skulle känna oss hemma.. 
" Grega - familjen " Som han kallade det. 
Fick lite Roger Pontare känsla vissa gånger! 
Amanda sa  " En blandning av Håkan Hellström och Thomas Dileva "
Efter hans utlåtande om att Håkan Hellström SÖG. 
Det var nog de negativa med den showen. 
Haha!


 


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0