ohlalalaa




Hallå ällleeer!

Imorgon är det PIER PRESSUUURE MED AMAANDA! Hoppas bara fan inte det regnar.. Såsom det gör idag.. Blajja!

Kom hem från gymet nyss så har precis tagit mig en dusch.. URLÄCKERT!
Fyfan vad jag blev svettig, fyfan vad bra jag är!... Lalala.
Hoppas inte killarna såg att jag inte hade rakat mig under armarna.. :$
PINSAMT!
Mamma var och handlade medans jag tränade och hämtade därefter upp mig när hon var klar.
Jespas var inte hemma. Nicklas och pappi jobbade och vi hade ingen nyckel.
PANIK!
Så vi tog en stege och gick in genom mammas sovrumsfönster.
Vilka brottslingar vi är.. Och fan vad enkelt det var!
....


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0