Onsdag

HELLOOOO CUTE ASSSEEESSS 
:D

Klar med allt i skolan just nu. PRECIS ALLTING!
Gjorde klart mitt absolut sista prov i nian, absolut sista provet på Alléskolan.
ÅÅÅH VAD GÖTT!
Imorgon städar jag och brorsan huset och fredag tar storebror studenten.

Inte nog med det! Fick hem ett brev i brevlådan... Antagen på någonting...
Fick iaf ett sommarjobb!
Ska posta sakerna idag... ;)

Och jag fick en mysig kram igår!
Och jag drömde jättefint inatt... Blev dock enormt besviken när jag vaknade upp och
insåg att allt bara var en dröm... Så typiskt! :(

Äsch, jag ska allt se till att det blir verklighet!
PIRR PIRR



Solbrända ben!



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0