ni vet att jag drömmer för mycket..

 

juste.

jag satt och tänkte på mitt rum idag.
solen trängde sig igenom springorna på gardinen
och radion spelade mix megapol, sommarlåtar såklart.

jag blev så sugen! jag hade precis gått en promenad i vårsolen.
inte särskillt lång men ändå runt lingonvägen, haha.
men just sommaren! som jag längtar och längtar. och sedan kommer ellinor inklampandes i rummet.
nu började vi att planera vad vi egentligen skulle göra dedär långa glödheta sommardagarna som vi 
glatt började drömma om när kylan fortfarande satt i.  

det blev ett måste att skaffa fritidskort och nytt umgänge. det blev ett stort nej till att sitta inne
i skuggan och deppa sönder som vi så fint kallar det, vi ska skaffa sommarjobb så vi tjänar egna
pengar. ellinor ska söka inom kommunen sa hon, jag sa glatt att jag ska prata med min egen moder.


och ja, ni vet ju att jag drömmer för mycket. 




Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0