bok.. recension?

Var hemma sista gången idag. Fredag, men ändå ;)
Man säger ju att det hellre ska vara en dag för mycket än en dag för lite.
Något sånt?

Begyllade min morgon med vakna med the voice vs bandit rock och tv-shop.
Sedan läste jag NÄSTAN klart min bok. Nästan klar... Bara några få sidor kvar...
Så spännande! Läser nog klart den innan jag somnar inatt ;)



Boken handlar om en liten pojke som fallit offer för den brutala mobbningen under sin tid på " lekskolan ".
Nu har han vuxit upp lika ensam som förut och är redo för hämnd på dessa människor som för över 30 år sedan förstört hans liv från botten.

Varför den heter Pepparkakshuset har jag ingen susning av.. än ;p


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0