:(

BLÄÄÄÄÄ!!!
Sjuk, usch vad hemskt det är:(

Var och tränade iaf i söndags, var helt slut! Jesper sopade väl mattan då.. Fick blåmärken på rumpan! ?
Efteråt gick jag iaf hem och åt mat, och bla bla dusch och bla bla godnatt.
Natten var hemsk, kallsvettig och blajja!
Vaknade iaf upp till väckarklockan och var helt spyfärdig, sprang ner och tog en tablett. Gick och la mig igen och ropade till min bror att hämta en bunke med vatten, utifall att!
Fick i mig nudlar på hela dagen iaf. Inget kom upp kan jag ju meddela! uurk vad äcklig jag är.
Idag värker det i hela mig, MYYYYSIGT!  Drack lite honungsvatten förut iaf. Mår fortfarande illa.. :s
Och känner dessutom ingen smak av maten.. :(

Uselt, men imorgon är det nationellt prov i NO, och idag skulle vi till Universerum i stan. Hade verkligen ingen ork!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0