!

What's the point of doing anything
If you'll never notice



Avslutade min dag igår med en film på femman. Och om jag grät!
Mest för att jag kände igen mig själv i en av rollerna.. Och för att jag saknade smaken från en kärlek.
Jag hade lovat mig själv att jag inte skulle grina för honom mer och det har gått bra.
Framtill igårkväll. Alltså, egentligen bryr jag mig inte - men jag saknar fortfarande någon som kan älska mig som han gjorde.  Jag kommer inte ihåg hur han ser ut längre, kommer inte ihåg hans röst.. Och heller inte hans läppar.
Bara hur jag var när jag var med honom, kär. Kär i en som är kär i en tillbaka.
Bekräftat.




Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0