För första gången såg matteboken frestande ut..

MHM! Har har jag arbetat med matte hela jävla veckan, och man fick väl göra det roligt för att klara av det.
Daban fick t.om släpa ut mig på rast för att få någon! Det visste ni inte va ;)
Trots mig lediga dag, allas lediga dag? xD blir det nog matte idag med. Helt inne! 

Idag har jag bara hunnit med frukost och läst alla bloggar så nu är jag med!  
Alma Robin och Sofie kommer senare också, wihu.
Dock har jag smittat alla här hemma, början på denna veckan var min lillebror dålig,
lite nu också. Och nu har min storebror drat igång.
Vad hemsk jag känner mig!

haha.. nejdå, suuuckers. jag är iaf frisk nu :)


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0