You die when you're young

Besökt ullared och hittat lite smått och gott. Försökte förjävet hitta några finskor till skolbalen, men icke!
Antingen för stor klack eller ingen alls, inga i rätt storlek och till råga på allt ett förskräckligt illamående som kröp sig smygande..  BLAJJA!
Testade också min balklänning när jag kom hem. Inte gjort på ett tag, hoppades att den förtfarande passade!
Men shit alabama, var den så kort?!  Det löser sig alltid!  Hoppas jag..



can i work it out?! 
prislappen är fortfarande på.. ja.. eh.

Iaf, igår skulle bli lite mer glamuröst i mina ögon.. Haha!
Blev dock blåst.. Ingen honom och det var svinkallt!

 

Var iaf där med jespas och emelaaj!
Tittade lite på en talangjakt.. men det var typ kasst.
VI SKULLE GJORT BÄTTRE!

Sedan fick jag fint besök på kvällen!
<3

love yah






Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0