ängel



Igår drog jag med mig Sandra och flydde iväg till Alingsås till Mikaela och Elin för att gå Ljus i Alingsås. Fanken att vi aldrig fick de perfekta bilderna, men tusan vad det är svårt att ta bra bilder i mörkret. GAH.
Ett stativ till julklapp kanske skulle vara något?

Efter en ack så dramatisk natt tog jag en promenad runt sjön med kameran.
Med dimma över sävelången och grymt gammal musik i öronen fick jag till slut fram lugnet
som varit försvunnen i veckor.
Jag tror det vilar en förbannelse över mig eller något liknande.
Min förkyldning är ännu inte över. Eller så kom den tillbaka, efter någon dag av tillfriskning.
En månad har detta hållt på och snart beställer jag bannemig en tid till läkarn.

Bilderna från kameran VÄGRAR att komma in i datorn efter ett flertal försök.
Och nu ska jag starta om datorn för att försöka ännu en gång.
Önska mig lycka till!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0